Brak produktów w koszyku.
Wróć do sklepuBrak produktów w koszyku.
Wróć do sklepuNie pamiętam hasła logowania do labootik.pl, co zrobić ?
Na stronie głównej, obok ikony „koszyk”” znajduje się pole „Moje KONTO „, kliknij na nie. Pod oknem logowania pojawi się inskrypcja „Przypomnij hasło”. W puste pole wpisz swój adres mailowy, a my wyślemy na niego wiadomość zawierającą hasło tymczasowe. Dzięki niemu będziesz mógł się zalogować do swojego profilu i zmienić hasło na nowe.
Co oznacza dostępność towaru podawana przy każdym produkcie? Czy w tym czasie otrzymam przesyłkę?
„Dostępność” oznacza obecność danego produktu w magazynie sklepu labootik.pl, bądź czas niezbędny do jego sprowadzenia. Dostępność : „Dostępny” nie oznacza, że dostarczamy przesyłkę Klientowi tego samego dnia, w którym złożył zamówienie. Oznacza to natomiast, iż paczka zostanie nadana w ciągu 6-24h od momentu złożenia zamówienia w przypadku wybrania płatności za pobraniem lub od momentu zaksięgowania wpłaty w przypadku płatności przelewem bankowym lub kartą płatniczą. Wysyłka do np. 3-5 dni oznacza zaś, iż jest to czas nieodzowny do sprowadzenia danego wzoru i wysłania go do Klienta.
” oferta limitowana do wyczerpania promocji !” lub „na zamówienie (7-10) po sprawdzeniu dostępności” – oznacza, że może zaistnieć sytuacja zakończenia dostępności produktu przed upływem okresu promocji lub potrzebujemy czasu by sprowadzić produkt od producenta. Dotyczy to w szczególności produktów niekosmetycznych. W takim przypadku realizujemy zamówienie bez tych produktów, wraz z odpowiednią formą rozliczenia w przypadku płatności kartą lub przelewem. Patrz więcej na temat zwrotów w regulaminie
Uwaga: „dostępność” nie obejmuje czasu potrzebnego na dostarczenie przesyłki adresatowi za pomocą np. Paczkomatu czy firmy kurierskiej.
Czy cena wyświetlana przy produktach obejmuje koszty wysyłki ?
Nie. Cena wyświetlana obok każdego produktu określa jego wartość brutto ( z podatkiem VAT). Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia. Szczegóły dotyczące opłat za wysyłkę znajdą Państwo w dziale „Wysyłka GRATIS„.
Produkty, które zamawiam mają różną dostępność. Czy w takim wypadku będą one do mnie wysłane w różnych terminach ?
Nie. Zamówienie będzie przesłane po skompletowaniu całego zamówienia, aby obniżyć koszty. Jeżeli produkty z krótszym czasem oczekiwania mają być wysłane szybciej, należy złożyć oddzielne zamówienie.
Po złożeniu zamówienia dostałem/am informację, że zamówiony produkt jest niedostępny. Dlaczego?
Choć staramy się, aby nasza oferta była ciągle uaktualniana, czasami zdarza się, iż produkt, który został włożony do koszyka nie jest już produkowany lub dostępny w naszym magazynie centralnym. Wtedy, niestety, niemożliwa jest realizacja zamówienia. Zdarza się także, szczególnie w przypadku wyprzedaży, iż po ostatnie sztuki danego modelu, zgłasza się więcej chętnych niż jest ich samych. Wówczas liczy się kolejność składanych zamówień. W takich sytuacjach staramy się Państwa powiadamiać drogą mailową lub telefoniczną o zaistniałej sytuacji.
Kilka dni temu otrzymałam/em potwierdzenie wysłania przesyłki, ale ta do chwili obecnej do mnie nie dotarła. Co się stało?
W takim wypadku prosimy o kontakt, w celu zweryfikowania statusu przesyłki.
Natomiast, jeśli zamawiali Państwo przesyłkę za pomocą firmy kurierskiej , także prosimy o kontakt z naszym biurem. Podamy wtedy Państwu numer nadawczy paczki dzięki któremu, będą Państwo w stanie „monitorować” drogę swoich zakupów.
Po złożeniu zamówienia nie otrzymałam/em mailowego potwierdzenia zakupu. Dlaczego?
Nie pamiętam hasła logowania do labootik.pl, co zrobić ?
Na stronie głównej, obok ikony „koszyk”” znajduje się pole „Moje KONTO „, kliknij na nie. Pod oknem logowania pojawi się inskrypcja „Przypomnij hasło”. W puste pole wpisz swój adres mailowy, a my wyślemy na niego wiadomość zawierającą hasło tymczasowe. Dzięki niemu będziesz mógł się zalogować do swojego profilu i zmienić hasło na nowe.
Co oznacza dostępność towaru podawana przy każdym produkcie? Czy w tym czasie otrzymam przesyłkę?
„Dostępność” oznacza obecność danego produktu w magazynie sklepu labootik.pl, bądź czas niezbędny do jego sprowadzenia. Dostępność : „Dostępny” nie oznacza, że dostarczamy przesyłkę Klientowi tego samego dnia, w którym złożył zamówienie. Oznacza to natomiast, iż paczka zostanie nadana w ciągu 6-24h od momentu złożenia zamówienia w przypadku wybrania płatności za pobraniem lub od momentu zaksięgowania wpłaty w przypadku płatności przelewem bankowym lub kartą płatniczą. Wysyłka do np. 3-5 dni oznacza zaś, iż jest to czas nieodzowny do sprowadzenia danego wzoru i wysłania go do Klienta.
” oferta limitowana do wyczerpania promocji !” lub „na zamówienie (7-10) po sprawdzeniu dostępności” – oznacza, że może zaistnieć sytuacja zakończenia dostępności produktu przed upływem okresu promocji lub potrzebujemy czasu by sprowadzić produkt od producenta. Dotyczy to w szczególności produktów niekosmetycznych. W takim przypadku realizujemy zamówienie bez tych produktów, wraz z odpowiednią formą rozliczenia w przypadku płatności kartą lub przelewem. Patrz więcej na temat zwrotów w regulaminie
Uwaga: „dostępność” nie obejmuje czasu potrzebnego na dostarczenie przesyłki adresatowi za pomocą np. Paczkomatu czy firmy kurierskiej.
Czy cena wyświetlana przy produktach obejmuje koszty wysyłki ?
Nie. Cena wyświetlana obok każdego produktu określa jego wartość brutto ( z podatkiem VAT). Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia. Szczegóły dotyczące opłat za wysyłkę znajdą Państwo w dziale „Wysyłka GRATIS„.
Produkty, które zamawiam mają różną dostępność. Czy w takim wypadku będą one do mnie wysłane w różnych terminach ?
Nie. Zamówienie będzie przesłane po skompletowaniu całego zamówienia, aby obniżyć koszty. Jeżeli produkty z krótszym czasem oczekiwania mają być wysłane szybciej, należy złożyć oddzielne zamówienie.
Po złożeniu zamówienia dostałem/am informację, że zamówiony produkt jest niedostępny. Dlaczego?
Choć staramy się, aby nasza oferta była ciągle uaktualniana, czasami zdarza się, iż produkt, który został włożony do koszyka nie jest już produkowany lub dostępny w naszym magazynie centralnym. Wtedy, niestety, niemożliwa jest realizacja zamówienia. Zdarza się także, szczególnie w przypadku wyprzedaży, iż po ostatnie sztuki danego modelu, zgłasza się więcej chętnych niż jest ich samych. Wówczas liczy się kolejność składanych zamówień. W takich sytuacjach staramy się Państwa powiadamiać drogą mailową lub telefoniczną o zaistniałej sytuacji.
Kilka dni temu otrzymałam/em potwierdzenie wysłania przesyłki, ale ta do chwili obecnej do mnie nie dotarła. Co się stało?
W takim wypadku prosimy o kontakt, w celu zweryfikowania statusu przesyłki.
Natomiast, jeśli zamawiali Państwo przesyłkę za pomocą firmy kurierskiej , także prosimy o kontakt z naszym biurem. Podamy wtedy Państwu numer nadawczy paczki dzięki któremu, będą Państwo w stanie „monitorować” drogę swoich zakupów.
Po złożeniu zamówienia nie otrzymałam/em mailowego potwierdzenia zakupu. Dlaczego?
Przyczyną takiego stanu rzeczy może być błędnie podany adres mailowy (poprawny adres mailowy jest niezbędny do prawidłowego procesu zamawiania) lub źle złożone zamówienie. W razie problemu prosimy o kontakt mailowy : sklep@labootik.pl lub telefoniczny: 577-422-333 w godzinach 9.00-21.00.
Przyczyną takiego stanu rzeczy może być błędnie podany adres mailowy (poprawny adres mailowy jest niezbędny do prawidłowego procesu zamawiania) lub źle złożone zamówienie. W razie problemu prosimy o kontakt mailowy : sklep@labootik.pl lub telefoniczny: 577-422-333 w godzinach 9.00-21.00.